• Друк
3 грудня 2020 р. для студентів спеціальності «Менеджмент соціокультурної діяльності» керівник PR-агентства "Newsfront" Володимир Дегтярьов провів зустріч на тему «Лікар, чому мене ігнорують? або особистий бренд випускника».
пан Володимир ділився своїм досвідом «піарщика» на ринку України та акцентував увагу на основні якості для розвитку професіоналів в сфері PR-менеджменту. Отже, здатність навчатися, комунікувати з командою, базова грамотність, начитаність – це якості, важливі для сучасного спеціаліста PR сфери, навіть без досвіду роботи.
Означені якості можна отримати ще до випуску з університету, займаючись PR діяльністю, головне проявити ініціативність та бажання віднаходити нові можливості. Профспілки та інші команди університету, допомога в організації та проведенні конференцій, семінарів, організація зустрічей, робота як помічника PR менеджера в агентстві, ГО, допомога волонтерам - стане джерелом цінного досвіду.
Спираючись на власний досвід розвитку особистого бренду, пан Володимир виокремив 3 основні запитання, які потрібно задати самому собі на початку його створення:
1.чим я займаюсь?
2.про що я говорю?
3.що говорять про мене?
Відповіді на ці питання стануть орієнтиром у розвитку власного бренду, що може стати не лише впізнаваним, а й прибутковим.