• Друк

ДІЛОВИЙ ЕТИКЕТ

     У країнах з розвиненими ринковими відносинами питання ділової етики та соціальної відповідальності є такими ж значущими, як і економічна ефективність виробництва. Низка причин зумовлюють підвищений інтерес до ділової етики: зростання рівня корпоративності, глобалізація економічних взаємовідносин, збільшення обсягу та швидкості інформаційних потоків. Але головна серед них - перевищення сумарної шкоди для підприємства від неетичної поведінки менеджерів над індивідуальною чи груповою вигодою.

     Етику управлінця можна визначити як систему загальних принципів і норм поведінки суб’єктів управління, їх спілкування та стилю роботи, що проявляються на мікро- та макрорівнях організаційних взаємовідносин. Управлінська етика регулює, стимулює і водночас обмежує дії суб’єктів управління, мінімізуючи внутрішньогрупові суперечності, підкорюючи індивідуальні інтереси внутрішньогруповим.

     Знання управлінського етикету сприяє оволодінню майстерністю взаємних відносин, основаних на принципах ділової етики. Сучасний етикет управлінця є системою норм поведінки, за допомогою яких людина навчається рахуватися з гідністю інших та захищати власну гідність, створювати умови для подолання конфліктів і досягнення цілей бізнесу. Як комплекс норм поведінки, етикет управлінця: орієнтує учасників ділових відносин на конструктивний результат; формує правила поведінки, які сприяють взаєморозумінню людей у процесі ділового спілкування; сприяє конструктивному розв’язанню конфліктної ситуації цивілізованими засобами; формує імідж управлінця і фірми в цілому.

Вивчення курсу «Діловий етикет» передбачає засвоєння вмінь:

  • спілкуватися, проводити ділові зустрічі, переговори та наради;
  • організовувати офіційні прийоми різних типів;
  • правильно займатися діловим листуванням, дотримуватися правил спілкування по телефону, електронною поштою, факсом, і навіть у соціальних мережах;
  • використовувати невербальні складові спілкування;
  • грамотно і ввічливо знайомитись, домовлятись про зустріч, вибачатись, вітатись і прощатись, представляти колег один одному і т.і.

     Знання правил ділового етикету та щоденне їх застосування створює Вам позитивний імідж успішної людини і сприяє кар’єрному зростанню!